• 2020.09.08
    星期二

【Emily】林琳接電話問騙徒:點解成日呃人

[2020.09.08] 發表

【明報專訊】近年電話騙案猖獗,中招市民損失慘重,為鰼迮顜{唔好亂咁信詐騙電話,民建聯前區議員林琳噚日親身上陣,同一個詐騙電話騙徒對話,仲即場質問對方點解要成日呃人。

話說林琳噚日收到一個印尼號碼翵蚢q,即刻鐪acebook開直播教精街坊。電話中人話入境處搵佢,又問佢叫咩名,林琳就用假名答佢,自稱「林惠然」,電話另一邊就有人話佢手機被偵測到發出大量短訊、會限制佢出入境。林琳就直接用普通話質問:「你們為什麼要整天打電話騙人家呢?你們電騙,已經不是第一次打給香港人了吧?」騙徒就嚇到即刻收線。

林琳強調,入境處、公安部絕對無可能打電話畀市民,亦冇理由唔知市民叫咩名,呼籲街坊留意,如果有騙徒要求你提供電話號碼、個人資料,千祈唔好信。

更多港聞
團結基金倡通識補充材料亦送審 教協質疑「非通識科變 是政治環境變」
【明報專訊】高中必修科通識教育爭議不斷,前特首董建華創辦的團結香港基金(基金會)昨發布有關通識教育的教育研究報告,批評通識科教材無「送審」機... 詳情
【明報專訊】全港學校本月23日首階段恢復面授課堂,而最快下周三(16日)可安排最多六分之一學生回校,進行不多於半天學習活動。受上學年停課影響... 詳情
浸大9.28恢復面授
【明報專訊】各所大專院校陸續開學,今年受新冠病毒疫情影響,不少院校改以網上上課。浸大昨開學,並宣布本月28日恢復面授課堂,同時會「雙軌」進行... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992